Algemene Informatie

Verzorging

De vermelde per persoonsprijzen zijn op basis van volledige verzorging aan boord, bestaande uit:

  • 1 welkomscocktail, 1 kapiteinscocktail
  • 1 glas huiswijn, bier, softdrinks of sap, tijdens de lunch én diner
  • Ontbijtbuffet
  • 3-gangen lunch met keuze in hoofdgerecht
  • 4-gangen diner met keuze in hoofd- en nagerecht
  • 24 uur koffie & thee vanuit onze koffiecorner in de hal
  • Afhankelijk van het dagprogramma serveren wij koffie & thee met zoete of hartige versnaperingen in de salon
  • Midnightsnack

Ligplaatsen en route

Wij doen onze uiterste best om het schip zo dicht en centraal mogelijk aan te meren. Helaas is dit niet altijd mogelijk. De definitieve plaats van een aanlegplaats is afhankelijk van de toewijzing van de havenmeester.

Wij maken een uitdrukkelijk voorbehoud voor de tijden. Deze kunnen altijd gewijzigd worden. Ook zijn wij afhankelijk van waterstanden en op sommige cruises de sluistijden.

Minimum aantal deelnemers

Voor al onze reizen uit onze folder geldt een minimum aantal van 75 deelnemers. Met een minder aantal passagiers zal de reis helaas niet worden uitgevoerd.

Indien het mogelijk is bieden wij u een passend alternatief aan. Mocht om deze reden de reis door ons worden geannuleerd, ontvangt u hiervan tijdig bericht. Afhankelijk van de reisduur vier tot zes weken voor vertrek.

Excursies

Op veel van onze cruises bieden wij u excursies aan; een prachtige kijk op de schitterende natuur en de bezienswaardigheden. Ook wordt er regelmatig een stadswandeling onder leiding van een gids of een bezoek aan een plaatselijke wijnkelder georganiseerd.

Aanmelden kan via het u toegezonden formulier of aan boord. De excursies kunnen alleen doorgang vinden bij voldoende aanmeldingen. Door oponthoud of andere organisatorische redenen kan het wel eens voorkomen dat een excursie wordt gewijzigd of geannuleerd.

Rolstoelen, rollators en mindervaliden

Aan boord van onze schepen is het altijd mogelijk om uw eigen rolstoel en rollator mee te nemen en te gebruiken, altijd rekening houdend met uw medereizigers. Om veiligheidsredenen zullen wij de rolstoelen en rollators die alleen aan de wal worden gebruikt in een aparte ruimte opbergen.

De bemanning zal er voor zorgen dat deze aan de wal klaar staan, mocht u het schip verlaten. Wij zijn in het bezit van reserve rollators en rolstoelen. U kunt bij uw boeking een rollator of rolstoel reserveren voor het gebruik aan de wal.

Let op! Het is niet mogelijk om een elektrische rolstoel mee te nemen aan boord!

Vervoer per touringcar

Opstapplaatsen voor al onze reizen, tijden van vertrek en aankomst staat genoteerd op uw reserveringsformulier:

  • Rotterdam Zuidplein, Tourbushalte nr. X
  • Rotterdam Capelsebrug, Rijckevorseplein voor Metrostation
  • Heumen wegrestaurant Malden, Jan J. Ludenlaan 2, 6582 AG Heumen (heeft een beperkt aantal bewaakte parkeerplaatsen voor €4,- per dag op aanvraag)
  • Venray-Oostrum NS station Venray, Stationsweg 231, 5807 AB Oostrum
  • Overige opstapplaatsen zijn mogelijk en op aanvraag

Boeking en reisbescheiden

De boekingsbevestiging en de reisbescheiden sturen we aan de persoon die voor de boeking hoofd aansprakelijk is. Bij het boeken moet u een deel van de reissom aanbetalen. Na ontvangst van de totale reissom sturen wij u ca. 14 dagen voor vertrek alle benodigde reisbescheiden.

Betaalmiddelen

Aan boord kunt u uw aankopen contant, via pin of creditcard betalen (Maestro en Visa).

Algemene boekingsvoorwaarden

Wij richten ons naar de reisvoorwaarden van de ANVR. U vindt alle informatie omtrent de voorwaarden hier.