Algemene informatie

Verzorging
De vermelde per persoonsprijzen zijn op basis van volledige verzorging aan boord, bestaande uit:

 

  • 1 welkom cocktail, 1 kapiteinscocktail
  • 1 glas huiswijn, bier, softdrinks of sap, tijdens de lunch én diner
  • Ontbijtbuffet
  • 3-gangen lunch met keuze in hoofdgerecht
  • 4-gangen diner met keuze in hoofd- en nagerecht
  • 24 uur koffie & thee vanuit onze koffiecorner in de hal
  • Afhankelijk van het dagprogramma serveren wij koffie & thee met zoete of hartige versnaperingen in de salon
  • Midnightsnack

Ligplaatsen en route
Wij doen onze uiterste best om het schip zo dicht en centraal mogelijk aan te meren. Helaas is dit niet altijd mogelijk. De definitieve plaats van een aanlegplaats is afhankelijk van de toewijzing van de havenmeester. Wij maken een uitdrukkelijk voorbehoud voor de tijden. Deze kunnen altijd gewijzigd worden. Ook zijn wij afhankelijk van waterstanden en op sommige cruises de sluistijden.

 

Minimum aantal deelnemers
Voor al onze reizen uit deze folder geldt een minimum aantal van 75 deelnemers. Met een minder aantal passagiers zal de reis helaas niet worden uitgevoerd. Indien het mogelijk is bieden wij u een passend
alternatief aan. Mocht om deze reden de reis door ons worden geannuleerd, ontvangt u hiervan tijdig bericht. Afhankelijk van de reisduur vier tot zes weken voor vertrek.

 

Excursies
Op veel van onze cruises bieden wij u excursies aan; een prachtige kijk op de schitterende natuur en de bezienswaardigheden. Ook wordt er regelmatig een stadswandeling o.l.v. een gids of een bezoek aan een
plaatselijke wijnkelder georganiseerd. Aanmelden kan via het u toegezonden formulier of aan boord. De excursies kunnen alleen doorgang vinden bij voldoende aanmeldingen. Door oponthoud of andere
organisatorische redenen kan het wel eens voorkomen dat een excursie wordt gewijzigd of geannuleerd.

 

Rolstoelen, rollators en mindervaliden
Aan boord van ons schip is het altijd mogelijk uw rolstoel en rollator mee te nemen en te gebruiken, altijd rekening houdend met uw medereizigers. Om veiligheidsredenen zullen wij de rolstoelen en rollators die alleen aan de wal worden gebruikt in een aparte ruimte opbergen. De bemanning zal er voor zorgen dat deze aan de wal klaar staan, mocht u het schip verlaten. Wij zijn in het bezit van reserve rollators en rolstoelen. U kunt bij uw boeking een rollator of rolstoel reserveren voor het gebruik aan de wal.

 

Vervoer per touringcar
Opstapplaatsen voor al onze reizen, tijden van vertrek en aankomst staat genoteerd op uw reserveringsformulier:
(Overige opstapplaatsen is mogelijk en op aanvraag)

 

  • 1043 Amsterdam, NS Station Sloterdijk P+R
  • 7332 Apeldoorn,Carpoolplaats A-1, Kayersdijk
  • 6832 Arnhem-Zuid ,P-plaats ingang Rijnhal, Olympus 1
  • 7471 Goor, Oad busbedijf, Breukersweg 2
  • 7554 Hengelo (ov), Texaco, Platinastraat 2, zijkant
  • 6582 Malden, Wegrestaurant Malden, Jan J. Ludenlaan 2
  • 6603 Nijmegen/Wijchen, Café de Teersdijk, Graafseweg 985
  • 3065 Rotterdam/Capelsebrug, Rijckevorselplein voor Metrostation
  • 3528 Utrecht, P+R Westraven/Bushalte, Griffioenlaan 1
  • 5802 Venray, NS Station Oostrum/Venray, Stationsweg 231

Boeking en reisbescheiden
De boekingsbevestiging en de reisbescheiden sturen we aan de persoon die voor de boeking hoofdelijk aansprakelijk is. Bij het boeken moet u een deel van de reissom aanbetalen. Na ontvangst van de totale reissom sturen wij u ca. 14 dagen voor vertrek alle benodigde reisbescheiden.

 

Betaalmiddelen
Aan boord kunt u uw aankopen contant, via pin of creditcard betalen (Maestro en Visa).

 

Algemene brekingsvoorwaarden
Bekijk hier de OAD voorwaarden. Wij richten ons naar de reisvoorwaarden van de ANVR. U vindt alle informatie omtrent de voorwaarden hier.